Prasa o IP:tourism

"Powinni stawiać na Internet, bo to jest główne medium dla naszej branży. Od lat powstaje mnóstwo serwisów konferencyjnych. Na rynku pozostają tylko wytrwali gracze. Warto przed podjęciem decyzji o wyborze miejsca na reklamę dowiedzieć się, od ilu lat serwis istnieje, jaką ma dzienną oglądalność, do kogo dociera i jakie wykonuje działania marketingowe wokół vortalu. Właściciel obiektu powinien postawić się w roli poszukującego. Na pewno serwis dobrze wypozycjonowany w wyszukiwarce Google da nam pewność, że wydatek na reklamę się zwróci. Należy jednak zwrócić uwagę, czy promocja w wyszukiwarce trwa przez cały rok. Dla mnie najważniejszym wyznacznikiem skuteczności reklamy jest to, że nasi klienci przedłużają z nami umowy z roku na rok."
.jpg)
"Warto porównać oferty w Internecie"
[ Strony www.konferencje.com to najstarszy i największy polski portal branży MICE
Vortalem zarządza firma IP: tourism - właściciel największej sieci turystycznych stron WWW w Polsce. Na stronach można odnaleźć ponad 200 obiektów konferencyjnych, adresy i telefony firm organizujących konferencje i imprezy dla firm o różnym charakterze: od wyjazdów integracyjnych do szkoleń. ]
Kliknij, aby przeczytać całość.

"Serwis Konferencje.com rośnie w siłę"
[ W połowie sierpnia ruszyła nowa, przebudowana wersja serwisu Konferencje.com, najstarszego vortalu branży MICE w Polsce. Serwis działa nieprzerwanie od 2001 roku. Właścicielem vortalu spółka IP:tourism, która zarządza siecią 30 turystycznych stron internetowych. ]
Kliknij, aby przeczytać całość.

"Konferencje.com w nowej odsłonie"
[ Rozbudowany serwis to także bogate źródło informacji na temat organizacji konferencji i eventów. W dziale Informator można znaleźć aktualności z branży, ciekawe artykuły oraz porady dla organizatorów. Nieodłączną częścią serwisu jest forum dyskusyjne, które jest giełdą informacji i miejscem wymiany doświadczeń. ]
Kliknij, aby przeczytać całość.