Musisz uaktualnić Flash Player'a Sprawdź jaką posiadasz aktualnie wersję..
Musisz uaktualnić Flash Player'a Sprawdź jaką posiadasz aktualnie wersję..
Reklama w serwisach IP:tourism / Wygoda i porady

CMS - Panel Edycyjny do Państwa prezentacji



Nie musisz dzwonić, pisać maili i czekać w kolejkach. Jeśli umiesz wysłać e-mail, to poradzisz sobie z Panelem Edycyjnym. Jest on łatwym, intuicyjnym narzędziem dzięki któremu zaktualizujesz stan wolnych terminów, dodasz nowe teksty i zdjęcia w dowolnym momencie.









Dodawanie informacji to przyjemność

Część informacji o twoim obiekcie  mogą przedstawiać piktogramy np. nie musisz pisać wystarczy klikać i wybierać, które rzeczy są dostępne w twoim obiekcie.

Jeżeli twoja reklama jest widoczna np. w 5 serwisach naraz  np. Hel.pl, PolishSEA.com, eMorze.pl, Jastarnia.com, Konferencje.com to pamiętaj, że tworzysz jedną wspólną prezentację dla wszystkich serwisów. Dzięki temu oszczędzasz czas. Przygotowujesz (bądź zlecasz to nam) jedną prezentacje, która jest widoczna na różnych stronach. Nie musisz sprawdzać osobno każdej strony. Czyli w 3 minuty zmieniasz reklamy, które dziennie ogląda kilkadziesiąt tysięcy osób !



Edytor tekstowy w Panelu Edycyjnym przypomina Worda



Natychmiastowa zmiana stanu Wolnych Pokoi

W kilka sekund uzupełnisz kalendarz ze stanem wolnych terminów.

Wystarczy, że uzupełniasz kalendarz, a Internauci nie dzwonią co chwila z pytaniem czy masz wolne terminy. W sezonie otrzymujesz kilkadziesiąt telefonów dziennie z pytaniem o terminy - poświęcasz na rozmowy bardzo dużo czasu, a wprowadzenie informacji do kalendarza, to dla Ciebie zaledwie 2 minuty.

Reklama z nami, to oszczędność twojego cennego czasu.

Nie wiesz czy podawać ceny noclegów w reklamach internetowych?

W każdej chwili możesz dodawać lub usunąć ceny. Zobacz sam jaki efekt przyniesie to w twoim przypadku. Podanie cen na pewno zmniejszy ilość klientów telefonicznych.


Co zrobić, aby nasza prezentacja w serwisach internetowych była atrakcyjna?


Co mnie wyróżnia?

Jakie są atuty mojego obiektu? Wymień dodatkowe usługi atrakcje i zamieść je w reklamie.


Zdjęcia to 70% sukcesu

Większość potencjalnych klientów jest wzrokowcami i chcą zobaczyć ładne, przejrzyste zdjęcia zanim zaczną czytać opis obiektu. Umieść zdjęcia: 2-3 pokoi, restauracji, łazienki, ogrodu, budynku z zewnątrz (koniecznie). Oczywiście, gdy obiekt oferuje inne usługi (sale konferencyjne) to również należy pokazać to na fotografiach.


Dane teleadresowe i tekst prezentacji

Dane w prezentacji powinny być pełne i aktualne, pozwala to uniknąć niemiłych sytuacji w czasie pobytu gości, którzy domagają się wszystkich usług zaprezentowanych w reklamie. Prezentacja powinna zawierać ciekawy opis obiektu, jego wyposażenia, lokalizacji i oferowanych usług. Jeżeli obiekt znajduje się nad morzem warto napisać jaka jest odległość do plaży. Jeśli w pobliżu obiektu znajduje się jakiś zabytek bądź atrakcja należy o tym wspomnieć.

Obligatoryjne jest podanie pełnych danych teleadresowych (dokładny adres obiektu, nr. telefonów)  Standardem jest zamieszczenie adresu www obiektu. Adres e-mail można także umieścić, należy jednak pamiętać o codziennym odpisywaniu na pytania.

W sezonie warto często aktualizować dane w prezentacji. Szczególnie ważna jest informacja o dostępności miejsc noclegowych. Unikniemy w ten sposób telefonów w sprawie noclegu w sytuacji, gdy nie mamy wolnych łóżek.

Prosimy pamiętać, że modyfikacja wszystkich wymienionych danych jest bardzo prosta, a zmian można dokonywać nieograniczoną ilość razy. To ważne, gdyż można testować skuteczność poszczególnych tekstów, zdjęć, dodawać i usuwać ceny (podnosić je).